05.04.2011 · Muu maailma
Open full entryScore: 7.50 · High / Low: —
Session: Legacy entry
Yleinen mielipide oli, että viini oli vielä vähän raakaa ja olisi varmasti parempaa pienen kypsytyksen jälkeen, minkä se varmasti hyvin kestäisi. Niklas sanoi kypsyttäneensä samaista viiniä joskus parisen vuotta ja se oli sen jälkeen erittäin hyvää.

